zondag 21 april 2019

Zondag prachtig weer

Gisteravond naar de Parade gegaan om 20:00 begon de paasvuur bijeenkomst. Mooi al die verschillende kerk-mensen bij elkaar.

Toen was mijn vader alweer richting huis.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 8:15, ging best goed, nog een stukje Hour of Power kunnen zien.

Bij het Vutterpad de man uit Bokhoven weer gezien, dat was heel lang geleden in mijn beleving.

Dominee Alserda had voor de dienst in mijn  boekje geschreven.

Het was een mooie paasdienst. Ook veel jonge gasten aanwezig.

Diverse ontmoetingen gehad.

Via Engelen Schoolstraat en Henriëttewaard, Treurenburg en Achterpad naar huis gereden.


Transformatorhuisje van Zwietenpark


Andere kant


Omron plas


Windmolen 


Omron plas


Bezig bij het spoor waar dat hout voor nodig is snap ik niet


Vuterpad hier kwam de man uit Bokhoven me voorbij


Van Hillegonda begreep ik, vol symboliek


Jan ruimt de kinderkrukjes op


Orgelpijpen


Bossche Hoeve vlakbij de kerk


Verse eieren


Beeld koe met gat in de buik


Water met daarachter de Meanderflat


Nog meer water


A59


Engelenmeer boom in het midden
Gat in lage hek, auto's kunnen daar parkeren.


Iets naar echts


Belangrijk punt; lastig uit te leggen waarom


Engelenmeer


Engelen, mast in het midden


Water onder hoogspanningskabels  


Pas gemaaid gras


Stukje van de Schoolstraat 


Bankje met 2 afvalbakken


Ganzen


Schoolstraat einde en begin Henrieëttewaard kanaal


Einde Engelen
Niet te symbolisch invullen Gerard!


Schip aangemeerd, rust


Golfterrein


Diverse richtingen


Koi karpers 


Koffie bij Chauffeurscafé Treurenburg 
lekker buiten kunnen zitten


Weg gaat rechts onder de spoorlijn door
allerlei voertuigen, ik weet niet precies wat ze hier gaan doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.