maandag 22 april 2019

Rustig maandag rit binnenstad

Gistermiddag gewoon naar de kerk geweest, geen rare dingen gebeurd.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00.

Om 11:44 22-4-19 €20,- gepind bij de ABN-AMRO Nieuwstraat 79 's-Hertogenbosch.

Fiets geparkeerd in de Kerkstraat en naar de ijssalon gegaan waar vroeger de  Australien zat.

Toen richting Bastionder en La Place iets te drinken gekocht.

Aparte route daarna, daar was ik lang niet geweest.

Hinthamerstraat gehad en weer terug naar de fiets.

Van de terugreis hoefde ik geen foto's te maken, want ik had er al zat gemaakt, veel moeten wissen.


Gistermiddag heenreis kerk


Stukje natuur vlak bij de snelweg

___________________________________________________


Vlak bij mij; maak ik zelden foto's 


Skate terrein


Vaker op de foto gehad


Rompertsebaan viaduct Zandzuigerstraat


Kapsalon Courage bij rotonde Aartshertogenlaan 


Deze rotonde


De Amazones


Paar bootjes gezien


Stukje Hinthamerstraat


Markt


IJssalon 


Citroen 1 bolletje met slagroom


De Sting, waar precies weet ik ff niet


Van Haren buren van de Hema


Smal straatje


Kemps Bike Totaal


Vaartochten binnedieze


Bastionder zitzakken bij het water 


Zicht op brug bij stationsweg


Zit er al een tijd


Bastionder in zicht


Bronzen beeldje ook al oud


Douwe Egberts, ik heb er nooit iets gedronken


Fietsen genoeg


Sterke dranken winkel dicht


Hoe dit heet weet ik niet meer


Markante trap


Onder bij De Arena


Opgravingen bij de bouw


Bronzen beelden ook al oud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.