zondag 7 april 2019

Zondag kerk en Zaltbommel

Vanmorgen kon ik iets langer blijven liggen, omdat ik deze ronde gehaald werd per auto.

Mooie dienst gehad, goed gesprek met de voorganger die ook mijn nieuwe boekje heeft geschreven.

Na de dienst gingen we (Gert en ik) met een andere auto met Joëlle mee naar hun nieuwe huis.

Mooi huis en hapjes en drankjes prima geregeld.

Met Arjan en Marjanne terug gereden en Gert en ik werden netjes thuis afgezet.

Dadelijk tweede dienst is de bedoeling.

 
In de kerk eigen mok en lepeltje met koffie, suiker en melk 

 
Zaltbommel Joëlle en Marcel

 
Schuur en overkapping

 
Plant komt nog uit Maren-Kessel waar Joëlle woonde  

 
Tess hun hond (Benner Sennen)

 
Water en voer in de keuken

 
Magneetverf 6 lagen werkt goed

 
Groot fornuis

 
Eettafel

 
Koffie er bij

 
Hondenkunst dit is de middelste

 
Trapkast met vriezer

 
Dubbele spoelbak badkamer

 
Bad en losse douche

 
Muziek en game kamer
 
 
Andere hoek

 
Balkon achterzijde

 
Watertoren mooi ijkpunt

 
Mooie wijk niet veel rechte straten en huizen

 
Achterburen met grote tuin

 
Catering goed

 
Bij mij thuis aanrecht  (eigenlijk niet genoeg foto's)

 
Ook aanrecht

 
Idem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.