vrijdag 26 april 2019

Vrijdag OAD Vught en terug

Had afgelopen nacht niet goed geslapen, ben er vaak uit geweest. Toch op tijd vertrokken richting Vught.

Ik was daar op tijd, zelfs ondanks het foto's maken. 

Deze keer aan het werk met draadeinden en zo.

Terug via de Bossche Broek gereden, redelijk snel gedaan. Ook weer bij het Stoepje boterkoek gekocht.

Dadelijk naar de Pjotr, daar hoop ik Henk te ontmoeten.


Kom hier vaak langs, maar gebruikt was de 
laatste keer samen met mijn vader een aantal jaren geleden 


Daarachter roei vereniging Den Hartog


Gamma en moskee


Op de hoek


Bij de Kwik Fit vroeger weggeefwinkel


Stukje Photoshop steden wand


Vanaf de brug naar beneden kijkend


Essent gebouw


Pennings 


Taalstraat


Maurickplein nog steeds niet klaar


Oranje vlaggen ivm koningsdag


Hij hangt er nog steeds 
dode tak had ik verwijderd


Sproeien nieuwe tuin Park Glorieux 


Nieuwe steentjes fietspad


Rotonde bij hoofdingang zorgpark Voorburg
en Kettingweg


Draadeinden monteren


Wat er in de doos zat weet ik niet


7 op een rij
5 onderdelen per stuk
10 sessies gehad
350 onderdelen gemonteerd



Ikzelf


Oude memo
  

Koffie bekertje


Gedeeltelijk kroos


Rode loper uit Raadhuis Vught


Waarom dit is aangelegd weet ik niet


Fietspad


Oude GZG ziekenhuis


Bakkerij het stoepje uit Bunschoten-Spakenburg


Ik had een boterkoek gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.