maandag 15 april 2019

Maandag goede start

Ik was toch meer moe dan ik had gehoopt, maar ben blij dat ik toch heb kunnen vertrekken richting Vught.

Op de heenreis geen bekenden gezien.

De deur richting kantine moest nog worden geopend.

In de pauze naar de Weverij gelopen, Ton, Manon en anderen ontmoet, daarna weer terug naar de kantine.

Na afloop een kroket en drinkyoghurt gekocht.

Daarna even bij de Weverij binnen geweest, Sies niet gezien vandaag.

Onderweg via de Bossche Broek gereden en de nieuwstraat.


Orthenseweg 56 Fact team contactpoli vanmiddag


Zonder rek toch aardig netjes


Schip ligt er nog steeds


Bovenop de brug


Schuine lift paleisbrug


Om de hoek, rechts de Photoshop steden wand 


Essent gebouw


Richting station


Zorgpark Voorburg Vught Parklaan in/uitgang
de drie andere in/uitgangen hebben geen twee richtingen asfalt.


Richting Boxtel en Villa 


Parklaan 21 


Witte ganzen liepen achter elkaar aan


Er zat 1 zwarte tussen


Andere kant


Mob kar noem ik dit


Nog meer bezems en schoonmaakgereedschap


Dit noem ik het ketelhuis


Watertoren


Fietsenwerkplaats


Haan


Poster gang


Bezig met bladafval


Inbus


Boxtelseweg ventweg niet gebruikt, allang niet meer


Ook boxtelseweg


Kunstwerk halve brug


Even op een bankje gezeten met dit uitzicht 


Oud stuk ziekenhuis dat is blijven staan


Nieuwbouw komt steeds hoger


Flappentap Nieuwstraat
iemand vroeg mij waarom ik die foto maakte
ik vertelde dat ik een blog heb
veel succes kreeg ik toen te horen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.