vrijdag 19 april 2019

Vrijdag OAD en markt

Gisteravond naar Happy Italy pizza wezen eten. Was gezellig, en daarna rustig de Passion bekeken thuis.

Vanmorgen ging redelijk goed, ik zat op tijd op de fiets.

Bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Kettingweg Vught kunststof slangen in elkaar kunnen zetten.

De reis terug ging goed, ik had al voldoende foto's verzameld.

Bij het Stoepje advocaatkoek gekocht en gegeten.

Bij de Pjotr Carol even gesproken.


Maximakanaal gistermidag


Pizza


Ingang maar we zaten buiten
Jacques jarig
Rieja, Ruud, Stephan, Esther en ik ook aanwezig


Koffie als afsluiting


Zicht op de Bordeslaan Paleiskwartier 


Destijdsch oude stenen handel

___________________________________________________


GGD richtingen



Schip ligt er nog steeds bij de Buitendijk


Daar kwam ik vandaan


Bij het Heetmanplein


Stuwen en Essent gebouw


Nu wel weer tekst aanwezig bij De Witte Vught


Ingang Park Glorieux


Rechts was eerst alleen grasveld, nu soort park van gemaakt


Vroeger noemde ik dit de zusterflat


Paal zit nog steeds los


Magazijn WSD


Boorkolom waarom hier weet ik niet


Nog meer dezelfde ruimte


Hier was Harold later mee bezig


Draadeinden


Koffieautomaat er staan er 2 van naast elkaar


Suiker en melk en theezakjes en zo 


Nog meer thee


Bezig geweest met slangen in elkaar zetten
33 segmenten per slang


Hier 2 klaar naast elkaar


Hier 6 klaar naast elkaar


Zo gaan ze later werken


De Petrus, daar ben ik lang niet binnen geweest


Sint Jan zijkant


Bij de uitgang


Kunst nog net de gele tent van het Stoepje te zien


Advocaat koek gekocht iets verder kwam ik Leo met familie tegen


Slangen 33 segmenten
24 gemaakt 792 bij elkaar gemonteerd
In sessies opgehaald
Eerste 9
Tweede 7
Derde 8




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.