zaterdag 27 april 2019

Zaterdag in afwachting

Gisteravond uiteindelijk bij Esther gegeten.

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, ik heb een kleine rit gemaakt.

De moeder van John; Els Bassie heeft een lintje gekregen voor haar vele vrijwilligerswerk.

Mijn vader komt vandaag is de planning.


Achtertuin Esther


Beeld door Rieja beschilderd


Maximakanaal


Heel groot boeddhabeeld 


En een kleinere


Tussendoorgang


Tuin bij Twin Towers


Slagboom parkeerplaats


Wenteltrap lange ketting motor


Nooit binnen geweest


Fietsenrek


Allemaal Emmers


Detail


Airco


Apotheek kom ik nooit meer


Ballorig vroeger Avonturenland en daarvoor kort stads manege


Rotonde Geerke Maaspoortweg


Kunstwerk bushaltes Maaspoortweg


Schanshoek 4


Keus genoeg


Ik ben hier ooit binnen geweest toen leefde Peter al niet meer



Basisschool 


Idem


Kleuren op asfalt


Bankje bij speeltoestellen


Behoorlijk plein


Kleurrijk A


Kleurrijk B andere kant 


Moet je als chauffeur behoorlijk om lopen 


Als er brand is geweest


4 hoeden in brons ik kon ze weer vinden


Wanneer afgelopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.