woensdag 10 april 2019

Woensdag was, AdmScholing en Utrecht

Vanmorgen geen Tzorg maar de was moest wel gebeuren. Timing lastig maar het is toch allemaal goed gekomen.

Aan de vroege kant aanwezig bij de Adm Scholing. Verder rustig en goed verlopen, ik vertrok om  15:30 om de trein te halen richting Utrecht. Iets voor 17:00 kwam ik bij mijn ouders aan.

Herman mijn broer kwam er ook nog bij, samen gegeten,

Per auto vertrokken naar de  Opstandingskerk condoleren familie Bassie; veel mensen aanwezig. Diverse oude bekenden gesproken.

Ben toen afgezet bij station Utrecht Overvecht, met de trein nar Utrecht centraal en daar over gestapt naar de intercity naar 's-Hertogenbosch.

De fiets stond er nog gelukkig.

 
Gistermiddag biertje gedronken bij Pjotr
stamgasten waren aanwezig  
 
_______________________________________________

 
Zig zag weg Graaf van Solmsweg

 
Boom viel me nu pas goed op, aparte plek

 
Op de hoek bij Adm Scholing Hedikhuizerweg
Belangrijk punt, maar is moeilijk over te brengen waarom

 
Dat ben ik

 
116 fiets bovenin geparkeerd

 
Daar bovenin wonen mijn ouders

 
Daar kwam ik vandaan

 
Uitzicht woonkamer 

 
Struisvogeleieren

 
Hing ook al op de gang in de Hasebroekstraat

 
Miniatuur in de vensterbank

 
Huisje met rad

 
Dom verder weg

 
Binnentuin

 
Gloeilampversiering

 
Schelp op houtjes

 
Dom in de mist foto van foto

 
Kist meneer Zeger Johannes Bassie

 
Koekjes er bij

 
Aangekomen in 's-Hertogenbosch

 
Perron

 
Reclame

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.