woensdag 3 april 2019

Woensdag was, Tzorg, Adm Scholing en Esther

Gisteren nog naar de tandarts geweest, gelukkig geen gaatjes.

Deze week kwam Claudia van Tzorg weer, dus ik moest op tijd opstaan.

De was compleet kunnen doen.

Op tijd kunnen vertrokken naar de Adm Scholing en daar mijn administratie bijgewerkt.

Daarna vertrokken naar de Groote Wielen op bezoek bij Esther. Daar foto's gemaakt en op haar laptop gezet. Gegeten en wat spullen meegenomen.

Morgenochtend weer naar De Stijl, en misschien komt mijn vader.

 
Bij de tandarts

 
Wachtruimte tandarts

 
Pjotr stamtafel
 
____________________________________________________

 
Zig zag weg

 
Pomp niet in werking 

 
Weg loopt hier omhoog

 
Deze trap gebruik ik veel, maar misschien nooit op de foto

 
Plas gemaal Graaf van Solmsweg

 
Reclame op gemaal

 
Hier nog meer

 
Staande lamp Adm Scholing
ik moet aan aardlagen denken

 
Telefoon

 
Folders

 
Handgemaakte spullen

 
Paraplu's met diverse kleuren 

 
Ruimte voor personeel

 
Op het hoekje bij de Rietveldenweg

 
Verderop het palletplein

 
Post.nl en zo

 
Kruispunt Rietveldenweg

 
Allemaal Heineken

 
Zandzuigerstraat

 
Herven

 
Fietsbrug

 
Uit die richting kwam ik

 
Bruistensingel bemand tankstation 

 
Basic Fit en Gamma

 
Richting Groote Wielen

 
Ergens halverwege

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.