woensdag 17 april 2019

Woensdag Verkadefabriek

Gistermiddag kwam casemanager Petra langs, en hebben we in het van Zwietenpark gewandeld.

Daarna werd de hoofdpijn erger en heb ik niet kunnen eten en badminton ging ook niet door.

Vanmorgen redelijk normaal op kunnen staan, en Claudia van Tzorg heeft normaal kunnen werken..

De gebruikelijke was kunnen doen voordat ik naar de Verkadefabriek heb kunnen fietsen.

Veel onverwachte ontmoetingen ik ga ze hier nu  niet noemen.

In de buurt van de Buitendijk en Verkadefabriek kom ik zelden dus een paar onverwachte foto's kunnen maken.

Thuis gekomen bijna gelijk door gegaan naar de Lokerenpassage voor wat kleine boodschappen. Bij de Pjotr o.a. Vera en Ad gesproken, niets gedronken.


A4 ingescand Smoeder ben ik geweest


Gistermiddag bij de Noorderplas


Nieuw bankje


Vanmorgen uitzicht


Bij de brug


Verkadefabriek


Overburen


Boschdijkstraat


Gang


Ander stukje


Niet goedkoop


Wel apart


Boek


Toilet


Overkant Willem II 


Ingang Verkadefabriek 


Ik weet niet precies wat hier te doen is.


Allerlei oude bebouwing


Bezig met verhuizing


Op hoogte


Functie mij onbekend


Belangrijke brug voor mij, maar niet vanuit deze positie


Kop van 't Zand


Caravan vast oud


Overal alleen nog maar Libelle aangeplakt


Clubhuis roeivereniging Den Hartog


Hier kom ik wel eens 


Speeltoestellen in gebruik


Kleine open ruimte


Zomaar langs de weg


Overgebleven riet gedeeltelijk


Hoogwerkers in actie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.