donderdag 25 april 2019

Donderdag "De Stijl"

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voor de medicatie en later om 9:45; ruime marge om op tijd op de fiets te zitten.

Rond 10:30 kwam ik aan bij "De Stijl" het was rustig, maar toch veel mensen ontmoet.

Via een omweg nar huis gereden, ook nog boodschappen gedaan.

Vanmiddag rustig, mijn vader komt zaterdag. Ze hebben vanmiddag regen voorspeld dat nodigt niet uit om veel te gaan fietsen.

Ik voel me verder wel goed gelukkig, maar niet makkelijk, maar dat hoeft ook niet.


"De Klokhoek" Klokkenlaan


Klokkenlaan, hopelijk leeft die boom nog na het snoeien


Ophoviuslaan ingewikkelde nummering
hoek Baden Powellstraat


"De Stijl" 


Mok koffie er bij 


Brabants Dagblad artikel over politiek USA 


Gitaar kan (nog) niet boven de stoel hangen


Weekmenu


Lijkt op mijn broer Herman


Artikel over Britney Spears


Oude foto Japans koningshuis op bezoek


Vlag als tafelkleed ivm versiering
Spreek niet van eerbied voor de vlag


Uit een boek
Geloof - kruis
Hoop - anker
Liefde - hart 


Ander boek Beatrix nam afscheid


Taxandriaplein


Bankje mozaïek 


Daarachter "De Schans"


Spel uitleen De Hobbel
vader met zoon aan het voetballen
hij wou niet op de foto, maar hij is zo toch niet herkenbaar?


Café 't Engeltje
Ik sta er zelf in spiegelbeeld ook op


Sint Jan ingang parkeergarage


Voorbij de Bethaniëstraat 


Kunst met mensen


Ziet er verzorgd uit


Soms veel bloemen hier


Adversos
betekenis onbekend


Sommige woorden herkenbaar


Beelden richting Parade


Café "De Unie"


Staat wat netter


Flat in een bocht richting cafetaria "De Toekomst" 


Oude Saab Buitenpepersedreeef


SuperCoop Quiche en Energy mix oude verpakking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.