maandag 22 april 2019

Maandag tweede ronde Orthen en zo

Rond 15:00 vertrokken voor een tweede rit en foto's kunnen maken.

Niet echt op onbekend gebied geweest maar nog niet van deze kant de rit gereden.

Het weer was weer prima.

Vanavond heb ik nog geen plannen gemaakt, eerst eten en daarna zie ik wel weer verder.


Bokkelaren flat vlakbij het fietstunneltje A59


Kruispunt het Wielsum links Bokkelaren


Frietkraam Wielsum


Links Lidl rechts Action in het midden soort sigarettenzaak


Action was open


AAG bij de ingang


AAG kent meerdere bedrijven


Sloot bij voetbalvelden


In een bocht


Hoogspannings verdeel station 


Zonnepanelen er bij (rechts)


Niet klein


Overweg Orthen kun je met de auto niet meer over
er waren teveel ongelukken gebeurd 


De oude weg liep schuin


Richting 's-Hertogenbosch CS


Rechtdoor richting Zaltbommel en verder richting Utrecht


Tranformatorhuis? Graffiti 


Paddentrek en wildroosters


Doorkijkje


Paarden in de verte


In de buurt van volkstuintjes, maar wat ze 
hier aan het doen zijn snap ik niet 


Aan de overkant Graaf van Solmsweg


Rechts af moet je hier


Stroopwafels en water er bij


Helling van het fietspad en de snelweg A59


Hekken open blijkbaar geen dieren
Pas zag ik hier pony's 


Stukje verder


Fietspad en gras maaisel verzamelen


Paal 37 bekend punt


Gras verdwijnt in de aanhanger


Paardenweide staat nu leeg moet ik aan wennen


JOP (Jeugd Opvang Plek)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.