dinsdag 23 april 2019

Dinsdag Adm Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:45 en ik was op tijd onderweg.

Gerda was met vakantie, we hadden nu Els Vos.

Broodje Hawaii gegeten.

Een beetje met Photoshop aan de gang geweest, perspectief aanpassen.

En de catering heb ik gedeeltelijk verzorgd.

Me afgemeld voor morgenmiddag, want dan hoop ik naar de begrafenis van Frans Boerma te gaan.

Terugrit ging goed, andere parkeerplek gebruikt.


Paardenweide; dieren nog steeds weg 


Windmolen


Aan het grasmaaien met de hand maaier 2 man bezig


Spoelbak AS


Koelkast AS


Limonade van mij, staat op de dop


DPD Duitse Pakket Dienst


D-reizen ingang


Bord buiten


Leeuw binnen


Zwarte paspoppen deze zaak stond te huur


3 brillenboeren naast elkaar
Specsavers, Eye Wish en Pearle


Diverse smaken voor op je broodje


Belangrijke info


Intertoys gaat dicht


Playmobil; ik zocht ridders, maar die waren er niet


Nog meer Playmobil


Ken ik niet


Daarachter al lege stellingen


Drankenhandel


Ballantines wat is de soortnaam?


Kapper met kleuren


Devarana sauna Resort


Atletiekbaan 


Steps


Toestellen instelbaar


Ingang studenten Koning Willem 1 College 
ben hier vaak voor de fietsenopleiding geweest 


In het midden achterin / uitgang station NS


De Draak; waarom geen water bij de draken onderin?


Regenboog zebrapad bij station


Stukje Havensingel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.