zondag 28 oktober 2018

Zondag GKV en zo

De wekker ging om 8:00 nieuwe wintertijd, daarvoor was ik al ruim wakker en had mijn horloge al weer goed gezet. Moest na 8:00 nog ongeveer 3 klokjes goed zetten.

Ik zat ruim op tijd op mijn fiets, en kwam via een mooie route vroeg bij de kerk aan. We hadden heilig avondmaal, dat is allemaal goed verlopen.

Veel mensen gezien en gesproken.

Via een omweg naar huis gereden.

Wind in de rug


Omron plas


Mais weg


Uit de kerk richting Vlijmen


Kom hier vaak


Water recht vooruit 


Engelenmeer


Hetzelfde pad


Behoorlijk groot


Terug kijkend


Wandelknooppunt


Heineken grondwater meetpunt


Als ik deze foto maak moet ik altijd naar beneden links


Binnenvaartschip


Stuurhut en zo


't Hoogh van afstand


Henriëttewaard


Treurenburg chauffeurscafé 


Brug naar Hedel achter chauffeurscafé 


Spoorbrug over de Maas


Maasboulevard


Stukje ingang 


Behoorlijke afstand 


Maas 


Dijk meanderend 


Grote kale vlakte


Begin Oud Empel


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.