donderdag 18 oktober 2018

Donderdag de Stijl en zo

Ik hoefde er niet vroeg uit, mijn mobiel opladen koste heel veel moeite deze ronde. 

Precies op tijd compleet opgeladen en begon aan de rit naar de Stijl; Jay, Clementine, Ronald en Patrick waren er niet.  Trudy, Mark, Karien, William, Boudewijn, Willy en anderen dus wel.

Ik mocht van mezelf een uur blijven, en dat is redelijk gelukt.

Via een omweg naar huis gereden.

Vanmiddag komt mijn vader als het goed is.

Bij de Rompertsebaan


Andere hoek


Viaduct Rompertsebaan


Rotonde Aartshertogenlaan


Taxandriaplein


Bij de bar van "De Stijl"


Binnenplaats


Pluk de dag


Regenwateropslag


Zo heet dit hij is pas overleden


Steen voor de deur


Menu


Spreukenboekje


Theedoos


Amazones


Weet niet zeker hoe dit heet


Grondwerkzaamheden


Vormgeving


Ik weet niet wat ze met die boot doen


Bij Hinthamereinde links café Herman rechts transformatorhuisje 
aan de andere kant kun je omhoog naar de woningen 


Richting Hinthamereinde


Ooit binnen geweest


Sluis 0 brug Zuid Willemsvaart 


Bethaniëstraat


Daarachter mooi hofje


Naam ook onbekend


Bij het carnavalsmuseum 


Nooit bezocht


Onbekende plek


Trap buitenom


Hoezo die bocht er in?


GZG terrein


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.