zondag 21 oktober 2018

Zondag gevuld

Toen om 8:00 de weker ging ben ik gelijk begonnen met aankleden en zo. Normaal wacht ik op de tweede wekker van 8:15 maar nu dus niet, reden onbekend. 

Had nu de tijd om na het ontbijt even te zappen; Hour of Power even gezien.

Op de heenweg via het Vutterpad deze ronde niemand gezien.

Bij de kerk ging alles redelijk normaal.

Gebruikelijke omweg genomen, bij chauffeurscafé Treurenburg 1 koffie genomen.

Verder geen bekende personen gezien.

Daar kwam ik vandaan van Zwietenpark


Paal 37 bekend punt


Het loopt iets omhoog 


Pony's en struisvogels


Bijna boven


Sligro


Zondag gesloten


Wilde ganzen


Achter bij de meanderflats asfalt relatief nieuw


Engelenmeer


Vutterpad recht vooruit


JOP vaak leeg


Hier staat nog wel mais


Brug kom ik vaak over


Links naar beneden, als ik deze foto 
maak ga ik meestal naar beneden


Woon boten bij rommelig terrein


Gelderland schip wacht 


Ophaalbrug in de verte van 2011 lang niet gebruikt door mij


Stukje nieuw asfalt


Golfterrein


Naar de aanlegsteiger


Bootjes verlaten de sluis 


Slechts 1 schip verderop 


Vreemde boom


Spuisluis Crevecoceur


Koffie bij chauffeurscafé


Menu


Behoorlijk groot grasland


Schaapjes op de dijk


Waarom dit knikje in de weg weet ik niet


Brug gebruik ik zelden


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.