donderdag 25 oktober 2018

Donderdag De Stijl en zo

Gisteravond kring bij mij gehad. We waren met een klein clubje, het ging verder goed.

Vanmorgen veel updates nodig voor mobiel, vlakbij mijn bed slechte wifi ontvangst, daarom mobiel maar ergens anders gelegd. Volgens mij verder geen bericht gemist.

Rond 10:00 zat ik op de fiets, ruim op tijd om naar het Taxandriaplein te fietsen.

Ronald, Trudy, Mark, Joke, Gerhardus, Diana, Kasper, Gonny, Karien,Clementine en anderen waren er.

Jacques, Jay, Patrick en anderen waren er niet.

Via een redelijk voorspelbare omweg naar huis gereden.

Dadelijk komt mijn vader niet, dus kan ik toch naar de ontmoetingsgroep.

Vlakbij huis, ze zouden nu onderhand wel 
klaar moeten zijn met de nieuwe wandelpaden.


Bankjes nog niet geplaatst


Klokkenlaan bushalte


Onder hoogspanning


Rompertsebaan bushalte wethouder Schuurmanslaan


Bladeren genoeg


Frederik Hendriklaan


Puzzel af


Lange tafel


Beeld in vensterbank


Buiten


Menu van de dag


De mol met bril


Verpakking pleister weg gedaan


Bar Stijl 
Biscuit koekjes en beeldje


Spreuk van de dag. 


Gevuld bord bij ingang bar 


Ingang De Stijl Taxandriaplein


Café 't Engeltje


Prins Hendrikpark / IJzeren Vrouw


Watertoren uit ongebruikelijke hoek


Trappen relatief nieuw


Zuid Willemsvaart


Van kanaal naar park, wanneer?


De Fijnproever komt ik nooit meer binnen


Binnendieze


Andere kant


Sint Josephstraat


Nova Zembla 1912


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.