vrijdag 26 oktober 2018

Vrijdag Vught en zo

De wekker ging om 7:15, ondanks de berichten toch op tijd op de fiets gezeten.

Daar kam Leo mij voorbij bij de Klokkenlaan, was een leuks stukje fietsen. Samen gefietst tot de Aartshertogenlaan.

Mijn mobiel maak geen mooie foto's als het nog een beetje donker is. 

Was op tijd aanwezig bij De Inpak, er waren weer veel mensen aanwezig.

Korte route naar huis genomen, deze keer niet langs het Stoepje geweest. 

Dadelijk eten en dan word ik opgehaald om naar de bruiloft van Johan en Gea te gaan.

Station beetje herkenbaar 


Hoogwerker Heetmanplein 


Boxtelseweg Vught


Christusbeeld op afstand


Inpak gele zak van tekst voorzien


Voorkant


Deze stapel moet nog


Overzicht


Deze zijn klaar


Overzicht


Stoffen sorteren, hoef ik niet te doen


Overzicht


Mars, Kitkat, Snickers, Bounty, gevulde koek en strooopwafels  


Niet voor mij


Onbekend persoon


WSD ruimte


Tafel Inpak, afstandsbediening stereo
nietmachine en folders 


Snoepgoed met op de voorgrond stukje folder


Nietmachine


Deze heb ik vanmorgen gedaan


Laagstraat en Glorieuxlaan Vught


Vught Marktveld omgeving


Ingang Marktveld er werden bloemen gebracht


Pontje over bij gemaaltje


Trapconstructie 


Richting Bastionder


Richting Heetmanplein


Verderop draaibrug bij Kwikfit en zo


Boot Berend ligt er nog steeds


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.