woensdag 3 oktober 2018

Woensdag Tzorg, Adm Scholing en Paleisbrug

Ik moest op tijd opstaan, want Claudia mijn poetshulp begon om 9:00. De was heb ik gedaan, beddengoed en stofzuigen, dweilen, wc's en afstoffen etc heeft zij gedaan.

Daarna op tijd op de fiets gestapt zodat ik niet hard hoefde te trappen.

De Adm Scholing ging verder normaal, het was erg rustig.

Toen via het station en de paleisbrug gereden dat was de derde keer dat ik er overheen fietste.

Wie gebruikt deze trappen? 
Je komt bij het spoor uit


Windmolen dichtbij


Lodsi een graffiti tag 


Links omhoog, rechts naar beneden


Stalen balk net zichtbaar; begin en einde overgroeid


Hedikhuizerweg 




Bezig met isolatie?


Photoshop retoucheren


Werkplek


Keuken Adm Scholing van belang


Richting centrum


Die andere brug gebruik ik later 


Nog niet zo oud


Brug spoorrails


The Royal Welsh brug 
Waarom half Engels?


Breed opgezet


Vlakbij station van veraf te herkennen


UWV voor Paleiskwartier


Emte supermarkt


Aparte vormgeving


Ricoh ook van ver te herkennen


Nooit geweest


Ricoh gebouw


Bioscoop Kinepolis nooit geweest


Bovenop de paleisbrug


Over de sporen


Tegenlicht bouwkranen


Essent gebouw


Over de sporen


Lift schuin naar beneden


Heetmanplein


Draaibrug bij pleziervaart


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.