maandag 15 oktober 2018

Maandag Vught en Paleisbrug

Om 7:15 ging de wekker, toen sliep ik nog, maar het is gelukt om op tijd op de fiets te zitten.
Onderweg kwam Leo voorbij, komt op de maandag nooit voor. Ook Micha (zeg Miesja) kwam even voorbij, verder redelijk normale route.
Bij de Boxtelseweg kwam ik de twee mannen weer tegen; zat ruim in de tijd dus konden we weer even praten.

Gewoon gewerkt bij de fietsenwerkplaats, lekke banden, kettingen monteren en zo.

In de pauze Manon, Ton en David gesproken.

Op de terugweg Sies ontmoet.

Bij de contactpoli rustig Mischa, Rien, Chris en anderen.

Vanavond eten bij familie Bras te Empel samen met Gert.

Vroeger weggeefwinkel op de hoek met Kik-Fit


Station 


Op de hoek


Brabant Service Station onderhoud gaande 


Nog niet uitgebloeid


Ook deze nog in bloei


Richting Weverij


Huisje werken in het groen
Daar valt de fietsenwerkplaats ook onder


Dit noem ik het ketelhuis


Boxtelseweg


Achterkant raadhuis Vught


Petruskerk nu bibliotheek  


Horeca aangebouwd


Herfst is begonnen


De Paddenstoel heb ik gebouwd zien worden


Paleisbrug


Heetmanplein zijde


Hier ook parkeermogelijkheid


Zicht op het Heetmanplein met trap en lift


Parkeerplekken nog niet zo lang denk ik


Bioscoop nooit geweest


Klein onderhoud


Ricoh


Paleiskwartier Bordeslaan


Hoe dit gebouw heet weet ik niet


Emmaplein A


Emmaplein B


Emmaplein C


Emmaplein D


Contactpoli rustig


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.