vrijdag 19 oktober 2018

Vrijdag Vught

Kon op tijd opstaan, mijn mobiel helemaal opladen net niet gelukt.

De heenreis verliep normal, deze ronde geen bekenden gezien.

Was op tijd aanwezig bij "De Inpak" kettingweg Vught.

Deze ronde weer nietjes in moeten pakken.

Antona, Tom, Jan, Hinder, Marianne, Sharinne, Ron, Roland, Mardi, Maikel en anderen aanwezig.

Ik miste David dia had ik maandag nog gesproken.

Om 12:00 vertrokken naar de Grab & Go; kroket gekocht. Sies en Justin en Rob ontmoet.

Toen naar Zilverlinde 3 gereden maar Esther wou me niet ontmoeten.

Daarna gebruikelijke omweg naar huis. Bij het Stoepje koek gekocht, bij de Pjotr Abdul gesproken.

Foto steden wand bij het Heetmanplein


Wandelpad 


Stukje brug


Rotonde bij hoofdingang Zorgpark Voorburg


Rechts kettingweg richting "WSD / Inpak"
Rechtdoor hoofdingang Zorgpark Voorburg 


Nietjes inpakken 
12 strips per laag
6 lagen
ongeveer 14 doosjes gevuld
samen 1008 strips 
ongeveer 100 nietjes per strip


Schots en scheef


Telwerk


Lege doosjes op voorraad


Stoffen stalen hoef ik niet aan mee te doen


Paletwagen


Overzicht zicht op de kantine


Overzicht ruimte waar ik werk


Stickers plakken hoefde ik niet te doen


Dichtmaken nietjes doosjes 


Bureau en kluisjes etc


Water soms hard nodig


Grab & Go onder de watertoren; kroket bijna op


Glas in lood


Losse toren Vught


Weg met een bocht


Brabant Service Station


Pontje in gebruik


Vanaf de brug


Bastionder


Waspik boot


Vanaf de draaibrug de weg loopt iets omhoog


Schuine gevel achter treurwilg


Shoeby winkel Stoepje markt


Reclame


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.