dinsdag 30 oktober 2018

Dinsdag Adm Scholing en zo

De wekker ging om 7:45 maar toen sliep ik nog vast. Gelukkig zat ik op tijd op de fiets.

De Adm Scholing relatief normaal verlopen.

Via de gebruikelijke omweg via de Helftheuvelpassage terug naar huis gereden. Geen bekenden gezien deze keer.

Vanavond misschien nog badminton.

Vrachtwagen DHL zit in de buurt


Maasoeverpad bij lantaarnpaal 37 
Links mais geoogst rechts grasland 


A59 


Over het water


Engelen


Hoek bij Sligro


Rietveldenweg


Soms kom ik daar vandaan


Brillenboer


Specsavers


Expert


Idem


Flappentap werkte


Naamkaarten


Kaarten


Waar is de mol; kijk ik niet naar


Handyman


Stofzuigerzakken


Kom ik niet


Xenos


Xenos


Big Bazar; daar koop ik blikjes fruitsap


Schoenen


XAN kleding


Kapper


Bushalte Helftheuvelpassage


Zelfde


Horeca buren


Deze brug over de Rompertsebaan 
gebruik ik maar zeer zelden


Vlakbij huis grondverzet


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.