donderdag 4 oktober 2018

Donderdag de Stijl

Hoefde er niet zo vroeg uit en ik zat op tijd op de fiets richting de Stijl.

Bij de rotonde bij de Sint Teunislaan tijdens het foto graveren fietste Ida en collega mij voorbij

Het was bij de Stijl weer een intensief uurtje met veel contacten van behoorlijk niveau.

Via omweg terug gereden deze keer via  Hinthamereinde.

Bijna thuis kwam Ria me tegemoet, heel even gepraat.

Vanmiddag komt mijn vader als het goed is.

Klokkenlaan heeft met bochten te maken


Schuine gevels
Hier kwam Ida voorbij


Cementrum al jaren antikraak Willem heeft de sleutel
ben zodoende wel eens binnen geweest


Taxandriaplein


Ik zet mijn fiets altijd binnen


Huiskamer de Stijl prikbord


Achter de bar


Bij de bar


Mol met bril of zo 




Bij de ingang zicht op speluitleen de Hobbel


Ga hier bijna altijd rechtdoor, nu en keer rechts


Kap Koopmansplein 
Muntel carré en SuperCoop


Overzijde


Geert van Woustraat


Vormgeving hier mooi


Bankje heb ik nog nooit gebruikt


Watertoren


Hinthamereinde


Idem


Idem


Prijslijst


Hinthamerstraat


Sint Jacobstraat


Hoofdingang Reinier van Arkel


Mgr Diepenstraat hofje


In het midden


Jheronimus Bosch Art Center


Zusters van Orthenpoort / Binnedieze


Steiger


Doorgang


Hier had ik een groep van 5 dames uit Antwerpen
met hun fototoestellen op de foto's gezet. 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.