zaterdag 6 oktober 2018

Zaterdag eendenkooi en schoenen

Deze keer wel naar de eendenkooi geweest. Hard gewerkt met de riek en kruiwagen laden en lossen van groenafval. Best inspannend veel zweten en ik had wat kleine blaren onder mijn voet.
Ik heb er verder geen foto's mee omdat ik hier maar zelden een camera meeneem.

Geprobeerd even rust in te bouwen voor vertrek naar de stad.

Heb op de markt een fietsbel gekocht en bij de Outlet schoenen gekocht. Voor de schoenen was ik alles bij elkaar €66,- kwijt.

Fietstunnel waar ik vaak langs kom


Bladeren op het water


Kerkstraat


Grote kerk stoelen weer anders gezet 


Heinen boekwinkel


Stukje versiering kledingwinkel


Marktstraat schepijs


Kom hier zelden


Richting Arena Burgemeester Loeffplein


Aparte verlichting


Ik weet niet waar de ingang van deze flat zit


Uitzicht uit de schepijs winkel


Bloemen op de  markt


Idem


Put Markt


Iets naar links


Markt


Houten stoeltjes


Stukje Sint Jan


Friet special Sint Janneke 


Interieur


Vroeger Xenos


Ruit spiegelt


Versiering


Hinthamerstraat


Agenda's en puzzels


Verjaardagskaart


Hinthamerstraat


Originele klok


Stenen voor graf


Ongebruikelijk hoek Klokkenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.