vrijdag 5 oktober 2018

Vrijdag Vught en markt

Redelijk normaal op kunnen staan, zat op tijd op de fiets. Deze keer geen Leo gezien, maar wel Sies, een heel eind samen gefietst.

Ik had David verwacht bij de Inpak maar die was ziek. Mardi op vakantie dus stond Marianne er alleen voor. Toch aardig goed verlopen allemaal.

Deze keer zat ik bij de pleisters inpakken. Niet heel moeilijk maar toch opletten op de kleuren van de diverse soorten pleisters. Enige variatie mogelijk in volgorde kleuren, maar toch de rode aan de binnenkant houden.

Daarna via de Lokerenpassage naar huis. Ik kocht een advocaatkoek bij het Stoepje en ontmoette daar mevrouw de Jong. Bij de Pjotr gesproken met Ko de Visser, ik had daar deze ronde niets gedronken.

Klokkenlaan hoogwerkers


Heette vroeger anders, maak hier zelden een foto


Apart licht


Fietspaden nieuw grind


Pleisters 3 soorten 6 per eenheid


Palletwagen die omhoog kan


Pleister verpakking Jumbo / Efteling


Achterkant verpakking


Wagenpark


Snoep


28 x 4 = 112 / bak samen 224 plus nog ongeveer 20
Maakt verder weinig uit natuurlijk


Kettingweg Vught brandweer 


Glorieuxlaan richting Boxtelseweg Vught


Via omweg


Raadhuis Vught mooi pand


Petruskerk nu bibliotheek 


Kerkstraat Vught


Taalstraat Vught


Stukje de Witte van der Valk


Bij de Witte


Rotonde ligt laag 


Semi oud pand


De Paddenstoel heb ik zien bouwen rechts Bossche Broek


Pontje


Wenteltrap gebruik ik zelden


Heetmanplein


Groot gebouw richting zuidwal


Ooit nieuw geweest


Mooi gemaakt


Binnendieze opstapplek 


Kunst met paraplu's en zo


Theater aan de Parade daarachter de Sint Jan 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.