zaterdag 27 oktober 2018

Zaterdag repaircafé en vader

Gisteravond een mooi feest gehad bij het trouwen van Johan en Gea. Was laat thuis, maar dat geeft niet voor een keertje.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:00 en ik zat ruim op tijd op de fiets.

Rond 10:30 aanwezig bij De Stenen Hut, Weverij, Repaircafé Vught. Willem en Frits  waren er niet daarom waren we met de fietsen alleen samen; Jos en ik. Het was aardig druk, gelukkig kregen we wat hulp van andere collega's .

We hadden niet alle gereedschap maar het is allemaal toch gelukt.

Bij Hebbes tweedehands kleding en zo kreeg ik een vest met rits, ben ik erg blij mee.

Rond 14:45 vertrokken want ik had met mijn vader om 16:00 afgesproken bij mij thuis. Is ook allemaal goed verlopen, boodschappen doen, koken en eten.

Vroeger weggeefwinkel


Schuine gevel 


Daar kwam ik vandaan


Stukje station


Links staan de bussen


Steden wand


Stuw op afstand te bedienen


Richting Paleiskwartier


Vaker op de foto gehad


Dr Hillenstraaat / Boxtelseweg Vught afgesloten
werkzaamheden met riool en zo
omweg moeten nemen; stuk boom blijven staan


Magazijn Weverij


Soort rad van fortuin


Jos had de standaard weer mee genomen


Bekende thermoskan


Naaimachine


Boeken, het worden er steeds meer 


Nieuwe boutjes em moeren


Bak gevuld functie onbekend


Functie? 


Bananendozen


Stukje gelopen om oude buitenbanden hier te dumpen 


Zilverlinde wandelgangen ben daar jaren niet meer geweest gelukkig


Ketelhuis, fietsenwerkplaats en watertoren


Naast de fietsenwerkplaats markant punt 


Grab & Go, kantine en kunst


Hier staat altijd mijn fiets


Kinderfiets hand van Jos


Parklaan 21


Soms is een omweg mooi


Bossche Broek


Skyline


Roodbont vee, ze waren met hekken bezig.


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.