zondag 15 januari 2023

Zondag kerk Engelenmeer Haverleij en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:25 tijd genoeg voor opstaan, pillen, ontbijt, berichten, zappen en dat soort dingen.

Op tijd vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwkampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat, GKV kerk.

Ik heb diverse mensen ontmoet, Jan, Marion, Gert, Arjan, Marjanne, Esther, Pim, Nanettte, Yvonne(2), Minke, Kees, Wim(2), Coby, Agnes en anderen.

Pim onze dominee schreef in mijn boekje; "ons leven is nu al veranderd door het geloof in Gods trouw"

Relatief laat vertrokken richting Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Holterveste, Oberon, Graaf van Solmsweg,  door Engelen heen, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, begraafplaats, Herven, Klokwetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Graaf van Solmsweg kwam ik Martin en Antoinette tegen even gesproken was lang geleden.

Ik voel me verder goed, wel even rust nodig dadelijk hoeveel weet ik nog niet.

Statistieken;
20,66 Km afgelegd.
2:02:30 Opnametijd.
12,73 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,08 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1huwMoFy0pWwRqLIlcSxCRlaZ8gJsy_U&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Noorderplas plas bij plas hoge waterstand


Links nog steeds compost afval rechts Omron plas


Groot bord mooie naam voor een plaats


Vanaf de Dieze brug 


Vutterpad halverwege


Bankjes voor kinderen waarom hier in de kast weet ik niet


Kindermoment


Banaan had met kindermoment te maken bij boekje


Waarom hier in de kerk?


Van Lingo vroeger volgens mij


Water hoog bij Engelenmeer 


Fietsenreken op de achtergrond 
fietsen komen te hangen


Pauze sapje en stroopwafels vuilnisbak weer in gebruik


Van de stuw met brede bek 
brede Bossche sloot weinig te zien 
hoog water


Brug


Daliënwaerd 


Holterveste


Holterveste


Holterveste


Motor


Holterveste


Hyacinten 


Lampen en sierbrug Oberon


Engelen aanhanger zie ik vaker foto er van zeldzaam 


Stukje Engelen


Rietveldenweg


Kunst Orthen begraafplaats omgeving Groenendaal


Nieuw voor mij 


Stukje begraafplaats


Plas bij Orthen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.