zaterdag 21 januari 2023

Zaterdag eendenkooi heen en weer

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Gewandeld naar de eendenkooi.

Ik had te maken met Rut, Ton, Jacques, Rini, Nelly, Paul, Alfons en Jan.
Er staan nog 7 anderen namen in mijn boekje.

Ze waren bezig om bij de ingang hout in te laden.

Ik heb hout naar houtrillen gebracht paar ladingen met de kruiwagen. Moest ze ook gedeeltelijk op maat knippen. Ik had relatief kleine takken.

Ik voel me verder goed, dadelijk even Lokerenpassage boodschappen en Harm opzoeken.

Verder een rustige dag vermoed ik.

Statistieken;
1,72 Km afgelegd.
30:03 Opnametijd.
4,00 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sBHWdu8PDe8fcJV4SOLcaD_Yf5Mot-g&usp=sharing


Wandelroute van vandaag


Koeienhuisje zonder betonnen bankjes en tafel 
afvalbak ook nog steeds weg.


Wildrooster


Water en daarachter de A59 


Sporen


Brug kun je overheen lopen


Stapel hout


Omgewaaide boom


Kruiwagens en hek


Wat verder


Hoezo die metalen balk?


Zicht op de plas in het midden


Soort wandelpad


Handschoenen even uit gedaan


2 kruiwagens


Bezig om omgevallen boom weg te halen


Functie onbekend


Einde vangpijp


Kruiwagen bij rietmatten


Stukje pad


Bord van de kooi


Rietmatten


Bezig met omgevallen boom


Kooikershuisje


Bok en zaag


Omgevallen boom ligt er al even


Buis en metalen balk functie onbekend


Deur open draaibrug kun je overheen


Bankje en afvalbak


Riet en aan de overkant Polsbroek


IJs bij wildrooster en brug bij kinderspeelplek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.