zaterdag 28 januari 2023

Vrijdag De Schans zaterdag eendenkooi

Gisteren bij De Schans geweest bespaar karavaan; interessant en Henk na jaren weer ontmoet.

Vanmorgen weer bij de Eendenkooi geweest. Ik had te maken met John, Rut, Ton, Teun, Jacques, Alfons, Thijs, Jan, en Nelly. Ik heb verder nog 6 namen op mijn lijstje die er niet waren.

Deze keer begonnen met paaltjes verslepen en daarna snoeien en takken en op de houtril lossen.

Deze keer was ik vergeten om mijn route app op mijn mobiel bij de route heen aan te zetten.

Na de pauze weer vertrokken.

Ik voel me verder goed, geen rare dingen gebeurd.

Statistieken;
1,18 Km afgelegd.
23:37 Opnametijd.
4,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,95 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qBGhT0hlw3-LyhsBF-tdDQ8i5rUPB1Q&usp=sharing


Wandelroute van vandaag


Gisteren koffie en gebakje bij de Schans bespaar karavaan 


In de gang


Mijn apotheek


Tuc en Energy Mix €4,88


Water, A59 en daarachter de Bokkelaren flat


Wildrooster daarachter eendenkooi


Recht stuk weg


Bij de ingang draaibrug paaltjes later versleept 


Laarzen reiniger


Voorraad hout


Kruiwagen en hout


Losse stapel


Hekken brug en kruiwagens


Verderop


Leuning met touw en takken


Stapel hout kleine 100


Gele band geen kaas


Mos op takken


Zagen,  takkenscharen en zo 


Takkenzooi; omgewaaid 


Bok om hout op te leggen 


Zaag, takkenschaar en handschoenen op bok


Proberen af te zagen


Riet wand


Weinig wind


Zicht op de plas


Spijkers laarzen en stukje bank


Plas in het midden


Noorderplas 


Water relatief hoog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.