dinsdag 3 januari 2023

Dinsdag deel 2 fietsrit

Ik was van plan om naar De Stijl te gaan, maar de deur was dicht, tegenvaller, daarom maar een fietsrit gemaakt. Dan dus gelijk maar een dubbele sessie foto's.

Ik moest mijn foto instellingen resetten want hij bleef hangen in voor ipv achter.

Geldersedam, rond de IJzeren Vrouw Ophoviuslaan, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, D'n Boerderij, Zevenhondtseweg, Eekbrouwersweg, Rompertpark, Klokkenlaan. 

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
4.51 Km afgelegd.
46:40 Opnametijd.
9,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,55 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YEySUoImxzbDE88lRIT_Q-9EbIUIalc&usp=sharing


Fietsrit deel 2 deze dinsdag


De Stijl Taxandriaplein gesloten


Tuinslangen


Buren potten en tapijt en zo


Regenton buren


Schommel 


Zicht op de Amazones


Op het hoekje


Blauw gedeelte


Kom hier maar zelden


Dierenweide


Bokje 


Buurtwinkel


Prins Hendrikpark


Stukje plas IJzeren Vrouw


Iets verder


Steigers


Hoekje


Boomstammen bij asfaltweg


Stukje Ophoviuslaan


Flat van Grobbendoncklaan 


Station oost


Zicht op flat Hoge Herven


Trap ruggengraatbruggen 


Auto van d'n Boerderij horeca


Total Bruistensingel al jaren onbemand


Ingang d'n Boerderij


Oude fiets bij de ingang


Apenboom bij huis


Flats kijkend naar de Bruistensingel 


Zevenhondtseweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.