woensdag 4 januari 2023

Woensdag vader op bezoek en Lokenpassage

In tegenstelling tot gisteren vandaag weinig kilometers gehad. Mijn vader kon vanaf 11:00 komen, voor die tijd de afwas gedaan en zo. 

Vertrokken van huis Oudaanstede, Cartils, Maaspoortweg, Eimeren, Lokerenpassage en terug

De sleutel van de fiets van mijn moeder bij laten maken bij Harm. 

Daarna bij de Jumbo pak kip Madras gehaald, met alles wat daar bij hoort, en icetea en stroopwafels. Bij Mary afgerekend.

Weer thuis gekookt en gegeten, en vertrek van mijn vader, ik kon de afwas doen, ging wel goed. 

Ik voel me verder goed, beetje moe is niet erg.

Statistieken;
2,07 Km afgelegd.
36:11 Opnametijd.
7,27 Km/u gem snelheid bij beweging.
13,33 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_6vFb8Y_UgswtLJkFd4BeHKt6bMxnKU&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


CD Mike Batt zit nu in mij cdspeler


Onderzetter, stormlantaarn, afstandsbediening stereo en zo


Koffie er bij 


Stoompannen gebruik ik vaak


Aardebon zaadjes 


Facit rekenmachine mijn werkgever was vroeger Facit


Mergel uit Limburg slakkenhuisje, kruisje, waxinelichtje en zo


Blik


Stroopwafels


Divers op tafel 


Standaard zelf gemaakt en verzonnen toen ik opgenomen was


Chocolade en Jumbo magazine 


Zat in een kerstpakket lang geleden


Rien Poortvliet boek


Op jacht


CD


Stoommachine ooit van mijn opa geweest ben ik zuinig op


Motortoertocht 


Shoe Care Harm


Stoelen en zo


Spuitbussen


Hoekje sleutels en zo


Voor sleutels 


Portemonnees 


Overburen 


OV-chipcard opwaardeerpunt


Omgeving Albert Heijn


Stoomlocomotief bij bloemenzaak 


Bloemen


Kip Madras gehad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.