woensdag 18 januari 2023

Woensdag vader op bezoek Lokerenpassage en fietsrit

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, heb dus ook niet gedaan. Rond 11:00 kon ik mijn vader verwachten het werd iets later.

We zijn vertrokken voor de boodschappen bij de Jumbo Lokerenpassage via kort bezoek aan Harm.

Daarna quiche opgewarmd en gegeten, en vla na.

Samen met Mijn vader naar de bushlate gelopen. 

Daarna alleen vertrokken richting van Zwietenpark, Hengmeng, Sluisweg, Treurenburg, Crèvecoeur, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Aalstweg, Maaspoortweg, en thuis.

Ik voel me verder wel goed. Rustige avond verwacht ik, morgen ook rustig waarschijnlijk.

Statistieken;
9,05 Km afgelegd.
1:00:38 Opnametijd.
11,34 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YDwe9sfznyzKOqO9ScwmoDYNnIM31as&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Boodschappen Jumbo melk, toetjes, tuc, Quiche 2 en gebak. 


Bij de bloemist


Zeeman baby kleding en zo 


<>


Tulpen


Kunstwerk Maaspoortweg bushalte 


Daar kwam de bus voor mijn vader aan


Van Zwietenpark, brug bij Italiëbuurt


Polsbroek aan het einde woont Jet


Vanaf de Sluisweg


Iets verderop


Naam plas onbekend


Omgeving Crèvecoeur 


Grote bus kwam er aan 


Omgeving chauffeurscafé Treurenburg 
vat op container was me eerder niet opgevallen


Uitzicht richting Hedel 


Schaduw bij treinbrug richting het noorden


Bochtenwerk omgeving Maasboulevard


Maasboulevard


Monument dijkverhoging


Redelijk hoog water


Bankje bij begraafplaats oud Empel


Maria kapel begraafplaats


Maria


Trap bij geluidswal A2


JOP (Jeugd Opvang Plek) er valt hier weinig te slopen


Bomen bij pad


Dierenweide 


Redelijk Nieuwe gevel winkelcentrum Maaspoort / Lokerenpassage


Soort arena met trappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.