donderdag 5 januari 2023

Donderdag Lokerenpassage, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de eerste wekker om 8:00, medicijnen, was inruimen en verder uitrusten.
Vertrokken naar de Lokerenpassage alleen bij Harm geweest. En ik zag mevrouw de Jong.

Vanaf de Lokerenpassage, naar huis, later verder in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing. 

Ik had te maken met Els, Mohammed, John, Helen, Felicia, Maurice en anderen. 

Verder gegaan met het boek van Word deel 1, niet veel gedaan, geholpen met de vaatwasser, koffie en thee en dat soort dingen.

Daarna verder gereden naar de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Brug open Industriehaven, Adelheidstraat, Fort Orthenlaan, Herven, Klokwetering, Slagenweg, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en terug.

Ondanks het oponthoud bij de brug toch redelijk goed thuis gekomen. 

Onderweg ontmoette ik Anne-Marie we kennen elkaar van badminton lang geleden en we wonen vlak bij elkaar. Zie haar vaker voorbij komen, ze heeft ook een hond.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk eten bij Esther en bellen naar mijn vader.

Statistieken;
10,85 Km afgelegd.
1:12:04 Opnametijd.
12,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,59 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1TZmtU1ZwITY9bzJqacGTx0gYXp_ORJc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Tandzorg voor de deur


Harm Shoe Care voor pasjes 


Sleutelhangers


Schoenen


Riemen en bontje


Eendenkooi overzicht bij draaibrug en zo 


Voorheen paardenweide kun je nu zo in lopen


Hetzelfde punt, met windmolens


Intercity uit Utrecht rechts bij hondenveldje


Vanaf de brug elke keer toch net ff anders


Plas achter gemaal Graaf van Solmsweg 


Gemaal met gsm mast en zo


Sligro heel lang geleden binnen geweest


Iets met paarden


Hedikhuizerweg vrachtwagen 


Steiger overkant van de Hedikhuizerweg


Thee tipjes 2 soorten suikerzakje en koffiemelkkupje 


Uit een spreuenpot


Idem


Afval beschrijving


Spiegel blad


Over Ad Rovers


Plant nu weer genoeg water


Stukje kast


Kamer van Demarrage 


Mijn plekje voor de fiets


Lijst om ruimtes te reserveren


Folder


Brug ging open, ik moest lang wachten voordat 
het ding weer dicht ging (op afstand bediening)


Begraafplaats Orthen Groenendaal kantoor en aula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.