dinsdag 17 januari 2023

Dinsdag fietsrit Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen was ik niet fit genoeg om naar de Adm. Scholing te gaan. Beetje raar dat ik weer zo moe was.

Uiteindelijk vertrokken in westelijke richting, fietstunnel onderdoor, De Bokkelaren, Het Wielsum, Orthen, Ertveldweg, Zandzuigerstraat, Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan,  Klokkenlaan en terug.

Bij de Hambakenweg hoorde ik Alfons van de eendenkooi mijn naam noemen ik weet het niet helemaal zeker. En bij de Orthenseweg zag ik zuster Johanna die ken ik van vroeger van de fietsenwerkplaats was jaren geleden dat we elkaar zagen. 

Dadelijk nog naar de Stijl is het plan, daarna Harm, koken, eten , vader bellen en badminton.

Ik voel me verder nu wel redelijk. maar een beetje moe ben ik nog.

Statistieken;
12,99 Km afgelegd.
1:19:28 Opnametijd.
11,70 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_iPp3stqFoTAapwB3_l3j5ocAVCAFIQ&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Bezig met de straat, waarom open gebroken weet ik niet


Onder hoogspanning staat er een kledingbak


Hoezo op palen


Vuurwerk


Orthen hoogspanningsverdeelstation 


Orthen spoorwegovergang 


Intercity uit Utrecht


Transformatorhuis voor het spoor


Boten op het droge


Ertveldplas hier kom ik maar zelden


Leuning in bocht zandzuigerstraat 


Boels verhuur bedrijf


Ophaalbrug 


Silo's wat zou er in zitten?


Jamfabriek Helftheuvelweg 


Aanplakzuil  


Rotonde kom ik vaak langs


Frietheuvel


Hema


Hema


Hema kettingspray 


Schuursponjes


Baby kleding


Voor bij de wastafel


Kaarsen


Ananassen


Ingang Helftheuvelpassage


13 Loten bij water


Klimtoren Simon Stevinweg 


Trap bij Citadel brug en roeivereniging

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.