donderdag 12 januari 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en veel regen

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 getreuzeld met opstaan, was afgehaald en op de fiets gestapt ik wou rond 10:00 aankomen bij het Cementrum, en dat is gelukt. 

Ik kreeg koffie met een koekje, Willem kwam iets later te voorschijn.

Naar huis gereden nog steeds regenkleding nodig, even kunnen rusten en rond 12:15 wou ik weer op de fiets zitten, 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik kwam op tijd aan bij de Adm. Scholing, ik had te maken met Els, Mohammed, John, Felicia en anderen. 

Gemaild, bericht aan John, voor de koffie en thee gezorgd. 

Terug via een korte route, veel regen en wind, Kastelijnkampweg, Rietveldenweg, Graaf van Solmsweg, Maasoeverpad, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest, en Zeeman molton hoes overtrek gekocht kan dan binnenkort gebruikt worden, de oude weggooien zitten gaten in.

Deze keer deed My Maps van Google het gelukkig weer vanzelf. 

Ik voel me verder goed, balans goed.

Statistieken;
10,64 Km Afgelegd.
56:16 Opnametijd.
14,80 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,88 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1paOMv0e64j0Bk4JSFpsquqwZ8kbHOfw&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum uitzicht flat op palen onderin sportzaak 


Seniorenbus net hier geparkeerd, beetje vreemde plek


Bediening deur


Nog een keer


Aanhangwagen en zo


Voor kinderzitjes


Ziekenhuisbed onderstel 


Heel veel namen


Stoeltjes 


Net weer anders ingedeeld


Overall ophangplek


Afdeling kinderfietsen 


Flip over


Buren functie onbekend


Natte groep 


Lekkere kokos koeken


Dienblad gedeeltelijk  gevuld


Placemat


Heeft 2 kanten


Slijpstenen en boorhouder


Onder de A59 Graaf van Solmsweg


Even droog hier


Richting Engelen


Bij Adm. Scholing info over De Stijl


Pauze tafel 


Kletspot


Theedoos


Theezakjes


Foto van beeldscherm


Schrift van deze week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.