zondag 22 januari 2023

Zondag kerk, berichten en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:11 douche, ontbijt, berichten, zappen en vertrek.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Treurenburg, Gemaalweg, Engelsedijk, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat GKV kerk.

Ik had weer veel ontmoetingen, Jan(3), Marion, Yvonne(2), Freddie, Hanneke, Gert, Wim(2), Marjanne, Arjan, Martin, Coby, Pim en anderen.

Onze dominee schreef in mijn boekje Romeinen 3 "Ons leven is nu al veranderd door het geloof in Gods trouw"

Terug via het Kruiskamppad, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëtewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug.

Ik voel me verder goed, maar ik weet nog niet of ik vanmiddag nog op pad ga.

Statistieken;
18,17 km afgelegd.
1:35:28 opnametijd.
12,62 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,71 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1630R1DmjyBHRN5XeFZOdMCD7o0jz_9Y&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Fiets verkeerslicht bij oprit A59 


Bocht, ik kom hier niet vaak


Kale akker


Groot bord 


Vutterpad


GKV zaal en tafels en zo


Op een sta tafel


Visjes 


Kunst hangt nog niet lang


Dominee Pim schrijf in mijn boekje
lessenaar ongebruikelijke plek


Preekstoel van de achterkant bekeken


Vaatwasser, redelijk gevuld


In de keuken


Voor  de voedselbank


Bokje bij camping


Diverse dieren bij camping


Camping


Stuw brede bek nieuwe Bossche sloot


Akker 5 windmolens 1 GSM mast


Engelseweg


Paardenverblijf


Oberon in een bocht gebouwd 


Bij hefbrug / sluis Henriëttewaard 


IJs hier staat lang niet altijd water


Omgeving Henriëttewaard


Trappen


Omgeving spuisluis Crèvecoeur


Treinbrug over de Maas onderdoorgang richting Maasboulevard


Brug richting Hedel


Uiterwaarden Maas takken weggehaald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.