dinsdag 24 januari 2023

Dinsdag fietsrit, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 tijd genoeg om op te staan, berichten en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Treurenburg, Gemaalweg, Engelenseweg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing.

Ik had te maken met Ilona, Els, Bert, Remco, Helen, Tijn en anderen.

Koffie en thee verzorgen was weer mijn ding, emails verstuurd naar Jan en John.

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpasssage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Mijn kliko's waren gechipt kon ik weer binnen zetten, mijn buurvrouw deed toevallig hetzelfde.

Ik voel me verder goed, dadelijk naar De Stijl, Harm, eten in Empel, bellen en badminton.

Statistieken;
12,35 Km afgelegd.
1:03:32 Opnametijd.
13,65 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,96 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eWOlR5AKkkIA1lBksJ1spKDiEaYH6Uo&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Zig zag weg Maasoeverpad / Graaf van Solmsweg 


Onder hoogspanning


Vrachtwagen


Reclame op auto


Adm. Scholing plakband en doekjes 


Ansichtkaart van Prisca ze was er vandaag niet bij


Omgeving vaatwasser


Kasten


Koeken in koektrommel


Theedoos


Mokken


Kletspot


2 dienbladen met koffie, filterzakjes, thee tipjes en zo


Mijn vorige schrift willekeurige dagen


Werkplek


Ronde reclamezuil


Grill producten slager Helftheuvelpassage


So Low kousen


Schaar


Grafische vormgeving


Voor om je nek


Slijter 


Xenos


Xenos


Kunst


Kiwi's 


Deodorant Big Bazar


Asbakken Big Bazar


Emmapleinlinks voorheen BD pand rechts beeld 


Voetgangersbrug naar de Citadel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.