zondag 27 november 2022

Zondag kerk en fietsritten

Vanmorgen ging de wekker om 8:15 douche, ontbijt en zo. Aan de late kant vertrokken, veel foto's gemaakt begonnen met regen, regenkleding nodig  maar later weer uit kunnen doen. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpad, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat GKV kerk.

Ik was pas om 9:58 in de kerk. Jan gemist andere Jan wel aanwezig.

Verder goed verlopen, Pim schreef in mijn boekje 1 Kor 1:3 tot 9 "Genade"

Koffie gedronken en mensen ontmoet.

Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Haverlij, De Beverspijken, Maasoeverpad, Burgemeester van Zwietenpark, Goudesteinstede en terug.

Mijn broer Herman belde ze komen er zo aan.

Ik voel me verder goed gelukkig.

Statistieken;
16,50 Km afgelegd.
2:08:38 Opnametijd (beetje laat op pauze gezet).
11,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,74 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1v3yOOeS6irg2e6QTE_mX7e2xLua9_3k&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


A59 en Maasoeverpad


LODSI graffiti 


Brug daarachter Vutterpad


Daar kwam ik vandaan 


Begin / einde  Vutterpad 


Daar kwam ik vandaag kleine helling aan het einde 


Sligro 


1e Advents zondag 1 kaars aangestoken


Kansel 


Nieuw voorin kerk 


Klok nog van pand hiervoor


Hoekje 

Ikzelf


Water bij kerk 


Tegenover Bossche Hoeve kinderboerderij 
was nu gesloten 


Afval op bankje


Water bij Kruiskamppad 


Voorheen nog groen bij Engelenmeer


Bord is nieuw


De Gemeint


Stroopwafels en water


Fietsknooppunten


Stuw met brede bek
nieuwe Bossche sloot


Daliënwaerd 


Trap, zou de traplift ooit gebruikt worden?


Nu geen mensen


Nieuw glasvezel 


Politie districtsgebouw


Verpakkingen


Rechts voorheen paardenweide

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.