donderdag 10 november 2022

Donderdag poetshulp en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 8:05 rond 9:00 kwam Carola poetshulp. Toen was ik klaar met de afwas en lag het beddengoed klaar. 

Ik de was gestart, en later opgehangen en vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Els, Felicia, John en anderen.

Daarna gereden richting Kasteleinkampweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Hambakenweg, Ketsheuvel, Maaspoortweg, van Zwietenpark, Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest, en daarna naar huis.

Ik voel me verder goed, rustige avond verwacht ik. Koken, eten, bellen en op tijd slapen.

Statistieken;
12,03 Km afgelegd.
2:15:32 Opnametijd (beetje laat op pauze gezet).
10,82 Km/u ge snelheid bij beweging.
22,64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eZ7bA8rfmDT_kUSVo9b4aQt5vd6LjAc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


T shirt Egypte


Eendenkooi 


Transformatorhuisje 


A59 hoog bord Engelen


Binnenvaartschip De Dieze vanaf brug bij Graaf van Solmsweg


Van der Velden riool werkzaamheden 


Bij Gemaal Graaf van Solmsweg


Gevel nog niet zo oud Ruwekampweg


Hedikhuizerweg, voertuig staat er al lang


Adm. Scholing zijaanzicht


Buren


Automaterialen en zo


Duikspullen


Kruispunt Rietveldenweg, Zandzuigerstraat en Helftheuvelweg 


Trap bij Trierbrug


Verderop Royal Welshbrug


Zandzuigerstraat


Deze keer rechts aanhouden 


Bezig met borstel onkruid weghalen 


Links nieuw rechts wat ouder


Gezondheidscentrum 


Bij sportvelden Hambakenweg 


Pisastaette flat bij Noorderplas


Brug bij van Zwietenpark Noorderplas


Andere brug


Mozaïek bankje omgeving Polsboek


Willibrord kerk 


Kunst


Vlonder nog niet weggehaald 


Nieuwe gevel bij Harm Shoe Care

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.