zaterdag 12 november 2022

Zaterdag eendenkooi en lunch

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en dat soort dingen., 

Iets na 8:30 vertrokken naar de eendenkooi. daar gewerkt met Paul verder aanwezig John, Rut, Ton, Teun, Jacques,  Sander, Nelly en Jan.

Tijdig vertrokken naar huis, onder de douche geweest, andere kleren aan. 

12:30 planning restaurant Anne & Max bij opstapplek Binnendieze daar kwam ik dezelfde groep tegen maar nu extra Annemiek, Tim en Alfons.

De weg terug ging goed, eerst naar Harm geweest veel klanten voor mij.

Vanavond planning praise avonds evangelische gemeente Parousia ik probeer daar rond 19:45 aan te komen.

Eten allen opwarmen.

Ik voel me verder goed, wel gespannen, hopelijk werkt een beetje rust dadelijk.

Statistieken;
1,59 Km afgelegd
30:00:01 Opnametijd.
3,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,18 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WEBNXV-EzO8oG2sSphWs5h52AHvXzzA&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Hoekje


Voorheen pad waar nu prikkeldraad is


Eendenkooi draaibrug gesloten je kunt naar binnen


Lengte brug weet ik niet precies


Bij deur


Andere brug


Bankjes worden normaal bij de pauze gebruikt


Plas in het midden


Camera op riek 1 pootje mist


Bast gescheurd; blikseminslag gehad?


Gereedschap niet nodig gehad


Kroos op het water


Kruiwagen raakt gevuld


Bankjes


Insectenhotel met eigen schaduw


Container Teun binnen 


Rietmatten worden hier gemaakt


Wenteltrap in het midden Wethouder Schuurmanslaan 


De Amazones er staan er hier 3 van


Bus en zo


Kathedraal Sint Jan en Parade 


Anne & Max lunch


Over thee en zo


Earl grey thee had ik


Plankje genoeg voor twee personen


Zat bestek in


Motoren Parade 


IJzeren vrouw / Prins Hendrikpark 


Klokkenlaan bouw woningen 4 blokken  


Harm Shoe Care sleutels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.