donderdag 17 november 2022

Donderdag Cementrum, Rompertpassage, Lokerenpassage, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen verliep het opstaan en zo moeilijk, uiteindelijk vertrokken naar het Cementrum, daar zag ik kort Willem en zo.

Daarna Sint Teunislaan, Klokkenlaan, thuis, Lokerenpassage. Even bij Harm geweest en boodschappen bij de Jumbo gehaald.

Thuis boodschappen opgeruimd en gegaan via het van Zwietenpark, Maasoeverpad,  Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Onderweg regenkleding nodig. 

Bij de Adm. Scholing verder gegaan met Word en voor de koffie en thee gezorgd. Aanwezig; Felicia, Els, John en een paar anderen.

Verder terug gereden via de Weerdskampweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Hambakenweg, van Zwietenpark en terug. De rit terug verliep verder droog.

Ik voel me verder goed, maar het is niet makkelijk.

Dadelijk koken en eten en mijn ouders bellen; mijn moeder is vandaag 81 geworden. Janssien en Ineke  van de kerk ook jarig.

Statistieken;
13,20 Km afgelegd.
1:17:08 Opnametijd.
13,38 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fiVVcMtJOVAhuaquJQluIIx3Y-1oGFI&usp=sharing


Fietsritten van deze donderdag


Cementrum kolomboor


Cementrum slijpschijven 


Gereedschapsrol 


Gereedschapskast


Fietsvorken en zo

+++++++++++++++++++++++++++


Rompertpassage 

Pasfoto hokje 


Detail pasfoto hokje 


Tassen


Fruit


Voor kinderen bij Kruidvat


Horeca Rompertpassage


Stukje Jumbo


Wat verder


Brillenzaak


Mobiel dingen


Aldi 


Zeeman


Schoenmakerij De Rompert


Hans Anders brillen


Hans Anders


<>


Barbershop


Shoeby kleding zit ook op de Lokerenpassage


Brain Wash mijn kapper

+++++++++++++++++++++++++++


Bij de Lokerenpassage

Plastic afval


In het midden

+++++++++++++++++++++++++++


Adm. Scholing tafel personeel Demarrage 


Keuken Adm. Scholing 
dubbel koffiezetapparaat


Mijn schrift


Deze keer rechts richting Orthen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.