vrijdag 25 november 2022

Vrijdag rust, fietsrit Treurenburg en Lokerenpassage,

Vanmorgen te moe om naar Vught te gaan, af  moeten bellen. Om 11:11:11 was ik nog thuis, wel meegemaakt. 11:46 begon mijn route app.

Vertrokken in noordelijke richting, Maaspoortweg, Lokeren, Sluisweg, Treurenburg, Gemaalweg, Orthen, spoor over, Hambakenweg, Maaspoortweg, Burgemeester van Zwietenpad.

Stukje Orthen nieuw voor mij maar geen rare plek of zo.

Thuis even rugzak en boodschappenlijstje gehaald  en naar de Lokerenpassage gegaan, zag daar Harm van shoe care en van 't Stoepje Walter, Roeline, Aleida en Patrick. En de vrouw van Jan Smit gegroet.
Ik zag ook Willem nog even, komende keer met repaircafé Vught 3 december is hij er niet bij.

Daarna Brainwash kapper Rompertpassage 14:40 afspraak.

Ik voel me verder goed, niet meer heel erg moe, vanavond zangavond Apostolische kerk.

Statistieken;
11,82 Km afgelegd.
1:28:27 Opnametijd.
9,49 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,62 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mpSvTU9Di3tHn-iXw-LAHihG6OhmZMk&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


De naald Lokeren


Sportvelden bij water


Sluisweg begin 's-Hertogenbosch


Sluisweg Empelse Schans


Zilverpark hek


Blijft mooi


Meander bassischool achteruitgang


Fietspad bij Treurenburg einde Sluisweg


Chauffeurscafé Treurenburg 


Chauffeurscafé Unox muts en koffie gedronken 
was heel lang geleden


Treurenburg transformatorhuisje voor het spoor
grote hoop maaisel waarom hier weet ik niet


Treurenburg Heipalen fundering 


Genie voertuigen 4 tonners bij Gemaalweg 


Genie bruggen of onderdelen


Stukje genie brug


Gemaalweg


2011 staat er op de ophaalbrug Meerwijksebrug 


Vanaf de brug Engelsegat


Grazerij de Dieskant aparte runderen


Molen links al oud, rechts wat nieuwer


Bocht bij Gemaalweg


Orthen auto bedrijf hier nooit eerder geweest


Spoorweg overgang Orthen gesloten voor auto's


Richting 's-Hertogenbosch CS


Hambakenweg met plas dit stukje ken ik ook niet


Bord bij A59 


Eendenkooi draaibrug ingang


Runderen 


Boodschappen Jumbo; mokka ladies 3 pakken koeken, 
ice tea, senseo pads, aardappelen, koeken en broccoli 


Chocolade drank bij BrainWash

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.