woensdag 9 november 2022

Woensdag via Utrecht naar Drachten begrafenis oom Leo

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:30 ik kon op tijd opstaan, Mieneke mijn zus kwam me ophalen.

We kwamen mooi op tijd aan in Utrecht waar we mij vader ophaalden.

Zonder problemen in Drachten aangekomen, daar was het condoleren en een dienst in de Bethel kerk 

Daarna de begrafenis iets verderop net buiten Drachten.

Aanwezig waren tante Rina nu weduwe, dochter Brenda kinderen Marten en Arjen, dochter Christa kinderen Jinte en Ivar, zoon Otmar kinderen Marijn, Evelyn en Leander.
Roland en Otmar. 
Arnoud en Mariënna, Wilma, Elzo(2), Anneke, Eize, Gerrie, Henk, Joop, Ingrid, mijn vader en mijn zus Mieneke.

Bij de begraafplaats hadden we een regenboog, komt ook niet vaak voor.

De rit terug ging ook goed onderweg iets kunnen eten. Herman paste ondertussen op mijn moeder die rond 16:00 terug kwam van de dagopvang. Ik heb ze verder niet gezien want toen mijn vader uitstapte reden we gelijk door. 

Ik voel me verder goed, geen rare dingen gebeurd.

200 Km afgelegd.
2:08:48 Opnametijd.
95 Km/u gem snelheid bij beweging.
115 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1D_pu6UOpuRyPfUADqkwt1FoJgC6CNT0&usp=sharing


Autorit van deze woensdag


Mooi nep


In de Bethel kerk 


Mengpaneel en beam team 


Daar komt de kist


Wat dichterbij 


Klok werd geluid 


Regenboog


Daar moest de kist in


Dezelfde plek


Allemaal foto's en bloemen


Gedragen


Op de plek


Iedereen er om heen


In de rij


Bij het einde


Klokkenhuis 


Grontmij waar mijn vader heeft gewerkt


Bethel kerk 


Foto met ballonnen


Tekeningen


Vrijheid foto


Mengpaneel


Koffie na de begrafenis


Eigen koffiebekertje 


Avondeten


Cheese burger met friet had ik


Pauw en zo bij de uitgang


Foto door Henk gemaakt


Regenboog in beeld


Iets later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.