maandag 28 november 2022

Maandag dierenweide Vught, fietsrit en jarig

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 tijd genoeg voor ontbijt, pillen, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in zuidelijke richting Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Vughterweg, bij De Witte, Taalstraat, Boxtelseweg Parklaan Dierenweide bij watertoren.

Ik had koeken mee genomen en uiteindelijk niets mee terug naar huis genomen.

16 namen opgeschreven het meeste met Frans gewerkt en Manon was ook niet vanzelfsprekend.

Gereden via de Parklaan, Boxtelseweg, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Rond 11:30 was ik thuis en om 11:45 kwamen mijn ouders aan verliep goed.

Met mijn vader boodschappen gedaan, daarna kant en klaar maaltijden opgewarmd en opgegeten. 

Mijn moeder ging voor haar middagdutje naar zolder ik had het bed daar opgemaakt.

Daarna gebak gehad en thee, 15:30 de taxi besteld kwam mooi op tijd.

Veel berichten ontvangen is een beetje logisch.

Vanavond komt mijn zus is de planning.

Hoewel niet groots gevierd voel ik me toch echt jarig.

Statistieken;
21,79 Km afgelegd.
3:39:48 Opnametijd (niet op pauze gehad)
9,23 Km/u gem snelheid bij beweging (zal iets hoger liggen). 
19,40 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vDK7jDWj37sbBgCHivwiNSF0yYW4QD0&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Omgeving Buitendijk


Brug bij Buitendijk


101 Koningsweg


Paleisbrug schuine lift buiten werking andere kant ook


Essent gebouw


Detail trottoirband


Stuwen bij Vughterweg lang niet dichterbij geweest


Stukje zuilengang Taalstraat 


Terrein Voorburg Watertoren


Kas en insectenhotel 


Mokka ladies koeken op tafel kantine dierenweide 


Beker koffie van mij 


Bord met 3 varkenskoppen


Plant


Stukje gewei, gezichten en opgezet hertje  


Stereo arbeidsvitaminen


Maribelle 


Veger en blik


Hok voor woestijnratjes (gerbils)


Stukje afvalverwerking


In de kas diverse gereedschappen
en oude melkbus


Stukje kas recent gesnoeid zo te zien


Kas potgrond nog voorraad


Pompoenen diverse maten


Amigos graffiti hier even droog  


Recent gesnoeid stukjes over geslagen
Sint Jan kathedraal en bouwkranen 
theater aan de Parade



Prins Hendrik park / IJzeren vrouw


Bochtenwerk


Taxi die mijn ouders kwam halen 


Stukje voortuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.