woensdag 16 november 2022

Woensdag fietsrit JBZ ziekenhuis en Lokerenpassage

Gisteren gegeten in Empel en niet naar badminton geweest komt niet vaak voor.

Vanmorgen had ik genoeg tijd en toch voelde dat niet zo. 10:19:50 begon mijn route app op mobiel.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenkaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, onder station door, Statenlaan, Bordeslaan, Paleisbrug, Vijverlaan, Drongelenspad, JBZ ziekenhuis, Maysteeg, Drongelenspad, Kampdijklaan, Loonsebaan, De Heun, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Homeruspad, Cicerostraat, Platostraat, Tacitusstraat, Zuideparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat,  Sint Josephstraat,  van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage..

Ik kwam Titus tegen bij de van Berckelstraat, even mee gesproken.

Bij Harm kreeg ik koffie.

Ik voel me verder goed, dadelijk wat kaarten schrijven en op de bus doen.

Statistieken;
20,95 Km afgelegd.
2:18:21 Opnametijd.
11,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,28 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16uY1j4Eq_oswj4HRsZlugEAF3lp7suc&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Aartshertog Aartshertogenlaan functie onbekend 


Vogelstraat politiebureau en Gamma


Hoekpand Werfpad 2


Hotel Terminus Folk Pub


Bakkerij Bahar


Brievenbus en flappentap Leeghwaterlaan


Riva 


Stedelijk gymnasium 


Bordeslaan 


Idem


Happy Italy ooit binnen geweest en iets gegeten


Lift paleisbrug buiten werking al een tijd


Vanaf de Paleisbrug


Bioscoop ben ik nooit geweest


Vanaf de Paleisbrug


Ricoh 


Plas bij Onderwijsboulevard


JBZ (Jeroen Bosch Ziekenhuis) verderop


JBZ kapel en oude gedeelte Willem Alexander ziekenhuis


Kunst en zo


Omgeving Kampdijlaan


3 treinsporen 


JOP (Jeugd Opvang Plek) water en kitkat


Zuiderplas 


Zuiderplasweg 


Hoge stapel maaisel 


Vanaf een brug


Jumbo Broeren ingang


Omgeving Sint Jan parkeergarage 


Water tap punt Parade bij de Sint Jan kathedraal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.