woensdag 2 november 2022

Woensdag vader op bezoek en fietsrit

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, ontbijt, was afgehaald, berichten en wachten totdat mijn vader zou arriveren. Het werd wat later, beetje pech met verbindingen.

Vertrokken per fietsen naar de Lokerenpassage, Jumbo, Harm en terug. Gekookt en gegeten, beetje in de tuin gewerkt, en richting bus gelopen.

Korte fietsrit gemaakt richting Oud Empel, Geerke, Burgemeester Godschalxstraat, De Saren, Aalstweg, Wasweg, Empelsedijk, onder A2 door en terug, Empelsedijk, Achterpad, Hengmeng, Polsboek, Hazenburgstede en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk nog naar de kerk, dankdag.

Statistieken;
5,29 Km afgelegd.
38:54 Opnametijd.
10,08 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FAcR7B1tTt1hmvfUcYgX1kmtcHXTNng&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Tshirt


Boodschappen


Korr pak Chinese Beef Shanghai
biertje en kalender ParkingsonFonds


Bushalte in deze bus zat mijn vader


Kunst Maaspoortweg


Speelplek daarachter Twin Towers


Overkapping 


Volvezel en energymix lijkt op elkaar 
ik ben benieuwd hoe de linker smaakt


Landhuizenlaan


Hek bij Maaspoorthal


Pand links nieuw nog niet lang in gebruik


Dierenkliniek lang niet binnen geweest.


Dit snap ik nog steeds niet


UPS 


Wasweg



JOP (Jeugd Opvang Plek)


A2 rechts


Beetje geel gekleurd door geluidswal


Richting Maas


Oud Empel begraafplaats


Kapel begraafplaats


Boek kun je dus in schrijven


Kapel achter hek


Gedenksteen


Omgeving uiterwaarden Maas


Huis Oud Empel


5 links 5 rechts al en tijd niet geknot


Omgeving Hengmeng


Maaspoortweg


Omgeving Polsbroek ze kijken gedeeltelijk uit over de Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.