zaterdag 19 november 2022

Zaterdag eendekooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor aankleden met werkkleren, laarzen, ontbijt, berichten en zo.

Het meeste gewerkt met Paul en John. Ik heb diverse kruiwagen ladingen geladen en gelost met braam en brandnetels en zo

Op mijn lijstje staan 9 namen met 1 vrouw. 6 mensen deze keer afwezig.

Dadelijk komt mijn dienstmaat Jeroen als het goed is. Gaan we samen een stuk fietsen, naar Jan de Groot, wandelen en lunchen.

Ik voel me verder goed, wel gespannen en alert.

Statistieken;
1,48 Km afgelegd.
29:13 Opnametijd.
4,02 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WE12NVKX4uBFtGT7lzmnCJQWjrOQ_Ow&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Soort eland


Ernie van Sesamstraat


Kleding en glasbakken


Kruispunt heb ik veel mee te maken


Limousin koeien van Zwietenpark


Vroeger verbinding paden


Wildrooster


Eendenkooi met water


Draaibrug 


Hout bij ingang


Voor de openhaard 


Divers hout


Kroos op water 


Kruiwagens 


Wat verderop 


Deze planken heb ik nooit nodig 


Brug


Plas in het midden


Dezelfde plas


Kruiwagen nodig gehad


Rietscherm en zo


Gereedschap


Werkhandschoenen


Zaag


Stukje kruiwagen en zo


Deze had ik niet nodig


Verderop A59 snelweg


Wordt goed gesnoeid


Detail hoek trottoirband


Fietspad verderop kunst RVS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.