dinsdag 8 november 2022

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 tijd genoeg om op te staan, ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Els, Bert, Tamara, Ilona, Remco en anderen.

Daarna verder via de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk nog naar De Stijl koffie drinken, Harm, Jumbo boodschappen.

Morgen heb ik een begrafenis in Drachten van oom Leo. Ik word gehaald door mijn zus Mieneke. Het word dan wel een stuk later thuis dan normaal, dus als je mijn blog of Facebook volgt moet je even geduld hebben. 

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
11,87 Km afgelegd.
1:08:27 Opnametijd.
12,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,29 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1e2f-IXUqbIXnnCfgkfLNiRPkPWrcwUw&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Boodschappen van gisteren; stroopwafels, 
beschuit, koffiemelk, cassis, wortelen, vla, 
knoppers, aardappelen


Hoop maaisel nog niet weg gehaald


Omronplas 


Stuwtje bij Maasoeverpad


Langs de A59 


Geen schepen deze keer


GSM mast omgeving A59 Diezebrug


Hoogspanning Graaf van Solmsweg 


Hedikhuizerweg vrachtwagen met daarachter steigers


Thee en dienblad 


Geboortekaart


Complimentje 


Puzzel


Brillen Helftheuvelpassage


Vers Inn 


Flappentap


So Low


So Low


Berkenbomen afscheiding 


Big Bazar drinken en eten


Rotonde Kooikersweg 


JOP brand geweest andere bankje weggehaald 


Trapveldje


Stuk of 4 flats met dezelfde vormgeving


Bij 13 loten


Boom stuk afgezaagd


Nieuw pand nu met fietsen


Geel vlak Brugplein bij Emmaplein


Haven verderop


Lange voetgangersbrug naar Citadel 


Trap bij De Hartog roeivereniging

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.