woensdag 23 november 2022

Woensdag fietsrit Sluisweg en Maasboulevard

Laat opgestaan, douche, ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in noordelijke richting, Maaspoortweg, omgeving Lokerenpassage, Lokeren, Sluisweg, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug.

Dadelijk nog naar de tandarts controle en boodschappen doen.

Het gaat vandaag lastig.

Flowerpower, Primasta en Harrie moest ik onthouden vandaag.

Statistieken;
9,18 Km afgelegd.
1:13:50 opnametijd.
8,92 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vWNseT46QZ6AA3d_B4SZ_jGmmfA_9IQ&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Pierre Kemps Hintham heb ik ooit gewerkt
Pierre is al lang gestopt


Tuintafel en stoelen 


Deze brug kom ik heel vaak over


Beetje vreemde constructie palen op het dak en zo


Winklelcentrum Maaspoort / Lokerenpassage nieuwe gevel 


AH glasbakken en plastic afval 


Begin Lokeren


Bocht bij voetbalvelden


Begin Sluisweg 


Hek ging elektrisch open


Speelgoed in beton heb ik nooit begrepen


Brug bij Sluisweg 


Water; daarachter de Maasboulevard 


Stukje Zilverpark


Water ook bij Sluisweg


Meander bassischool


Elektrische bus aan de boven lader


Plas met treurwilgen en zo 


Treinbrug; links voor snelverkeer ook vrachtwagens 
rechts voor fietsers en wandelaars,
ziet er even groot uit


Omgeving chauffeurscafé Treurenburg, ik was erbij 
toen deze steen werd gelegd


Reclame omgeving chauffeurscafé


Treureburg weg onder het spoor door, netjes opgeknapt 
voorheen veel bramen en heel oud hek


Treinbrug


Maasboulevard bezig met verhuizing


11 verdiepingen telde ik 


Begin uiterwaarden Maas 


Omgeving Maasboulevard 


Bloem bij begraafplaats Oud Empel


Kapel Maria begraafplaats
kaarsje branden en in boek schrijven


Functie bij De Saren nooit begrepen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.