zondag 12 juli 2020

Zondag kerkdienst

Ik stond om 8:00 op, want ik moest douchen en op tijd in de kerk zijn.

Er waren niet zo veel mensen omdat we afstand moesten houden, toch leuke ontmoetingen.

We hadden dominee Gijs Zomer en avondmaal.

Terug via Engelenmeer, Vutterpad, Engelen, Henriëttewaard, Sluis, Treurenburg, Sluisweg, Noorderplas en Willem.

Het weer was prima fijne temperatuur  en droog

Ik voel me wel aardig goed, hoewel er wel veel op me af komt.

Statistieken;
15,82 Km afstand.
1:41:22 Opnametijd.
11,5 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WVMiJtXqHHxZLA_OEyEgqwjjRjuuKF8f&usp=sharing



Fietsrit links ontbreekt klein stukje 
vanwege de pauze met aanzetten app


Paardenweide vroeger


LODSI 2x


Maaasoeverpad; links omhoog, rechts omlaag
ik moet bijna altijd omhoog


Brug komt er aan
Graaf van Solmsweg met boerderij


Meanderflat Kruiskampsingel


Dode boom in het midden
waarom blijft dat staan?


Gevel Gereformeerde kerk Everstsenstraar 35


Tafel met bloemstukje en zo


Schuifwand open is vaak dicht


Postvakjes leeg


Mijn bijbel en boekje


Knielbank voor bruiloften 
op de tafel stond de wijn


Preekstoel en zaal 


Riet erg hoog


Vloerdelen? Hijskraan vlak bij kerk


A59 


Engelenmeer


Engeltje van het Engelenmeer


Bramen in het miden


Brug bij Vutterpad


Begin/einde Vutterpad


Soort simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Paardenstal krijgt nieuw dak


Schoolstraat Engelen plas


Henriëttewaard


Sluis


Beperkte toegang voor auto's


Nederlands plaatje


Plas


KC de Wijboom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.